Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Pytania i odpowiedzi

Często Zadawane Pytania (FAQ)


1. Czy dostępne na JAPANI kosmetyki są oryginalne?

Oczywiście, że tak! Współpracujemy z najlepszymi dostawcami gwarantującymi oryginalność wszystkich produktów. Twoje zakupy są całkowicie bezpieczne.

2. Czy JAPANI gwarantuje dostawę?

Oczywiście! Otrzymujesz gwarancję, że w przypadku jakichkolwiek problemów z dostawą zwrócimy Ci 100% wpłaconych pieniędzy lub wyślemy produkt raz jeszcze. Nie mamy wpływu na pocztę oraz listonoszy, ale nie musisz się o nic martwić - Twoje zakupy są przez nas gwarantowane.

3. Czy muszę zakładać konto w sklepie, aby złożyć zamówienie?

Jasne, że nie! Szanujemy Twój czas i wygodę - zrobiliśmy wszystko, aby uprościć proces zakupów - nie musisz posiadać konta w naszym sklepie, aby złożyć zamówienie.

4. Jakie są koszty wysyłki?

Wysyłka w naszym sklepie jest całkowicie darmowa i to niezależnie od wartości zamówienia! Świetnie, prawda? 

Wprowadziliśmy również płatną formę dostawy (12 zł) - takie paczki są polecone, tj. podczas odbioru wymagany jest podpis a czas dostawy jest zazwyczaj nieco krótszy niż w przypadku darmowej dostawy.

5. Czy wysyłacie również za granicę?

Tak! Przesyłki doręczymy na terenie całej Europy kompletnie za darmo.

6. Czy macie program lojalnościowy / zniżkowy?

Tak! Dla naszych stałych klientów przygotowaliśmy specjalny program rabatowy. Po dokonaniu drugiego zakupu w naszym sklepie otrzymasz dożywotni rabat. Każde kolejne zakupy zwiększają ten rabat o 1 punkt procentowy, aż do 5% dożywotniego rabatu na zakupy w JAPANI.

7. Czy w przyszłości będzie dostępna większa ilość produktów / kolejne marki?

Tak! Cały czas pracujemy nad asortymentem, dodajemy nowe marki i produkty. Jeśli szukasz czegoś, czego jeszcze nie mamy w ofercie, napisz na hello@japani.pl - sprawdzimy dostępność i wyślemy do Ciebie ten produkt z darmową dostawą. Już teraz cieszymy się największym wyborem najlepszych japońskich kosmetyków!

8. Czy istnieje możliwość płatności kartą?

Obecnie nie, jednak pracujemy nad jej wdrożeniem.

9. Czy cena widniejąca obok produktów to cena końcowa?

Tak! Nie zapłacisz ani grosza więcej niż to, co napisaliśmy na stronie produktu.

10. Ile muszę czekać na doręczenie przesyłki?

Zdecydowana większość przesyłek dociera do odbiorców w około 8-22 dni. Czasami zdarza się, że ten okres trochę się wydłuży. 

11. Zamówiłam kilka produktów a dostałam tylko jeden! Dlaczego?

Zamówienia składające się z wielu produktów mogą (ale nie muszą!) zostać doręczone w kilku paczkach. Niektóre mogą dotrzeć wcześniej niż pozostałe.

12. Czy zapłacę cło i VAT?

Na 99,9999% nie. Jeśli jednak okaże się, że do Twojej przesyłki zostanie doliczony podatek VAT - zwróć się do nas, oddamy Ci pieniądze za zapłacony VAT.

13. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Oczywiście! W ciągu 14 dni od dostarczenia zamówienia możesz zwrócić go do nas. 

14. Czy dostępna jest opcja płatności przy odbiorze? 

Niestety nie :(

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl